|
|
|
|---|---|
|
Jaha, då kan vi lägga ytterligare en bil till listan med mätatfifflade bilar. Samma bil finns ute på två annonser på blocket. I den första annonsen har bilen gått 23000 mil men i den andra annonsen har bilen gått över 35000 mil. Någon har alltså lurats! LURATS! Länkar till annonserna: Länk Länk Hoppas att eventuella köpare upptäcker detta. Kan inte med folk som ska ljuga och ha sig. Och LURAS! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Nja det ser ut som den rullat 10.000 mil på nån månad från 6 augusti till 4 september. Är nog mera annonsnisse fel som skruvar upp den 10.000 mil :) brukar ju vara åt andra hållet normalt. åså blev den 5000 dyrare till på köpet. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Är nog ingen risk att en vettig människa kommer köpa den ändå =) | |
| Och sen kanske man kan diskutera hur relevant mätarställningen är på en bil för 10kkr...om köparen blir lurad blir inte kapitalförlusten så farlig om plåtpressen skulle bli nästa brukare. Man får vad man betalar för som det heter.... | |
|
Fräckt med flames på huven, borde passa dig, Rantzow... :) Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Ja, för de som inte förstod så var jag ironisk.. Johan: Är den bilen "förädlad" nog för dig? =) |
|
| Är det din bil, rantzow? | |
| Lus: Nej, det är inte min bil.. | |
| Säker? | |
| Lus: Ganska säker. Drömma kan man ju alltid =) | |
| Jag tror du gör smygreklam för din annons. Värderar starkt att anmäla tråden :) | |
|
Haha! Din slutledningsförmåga är imponerande! |
|
|
Det är väl så enkelt att gamla ägaren (annonsen med det låga miltalet) inte tagit bort annonsen trots att han sålt bilen? Senaste regbevis utfärdades nämligen 9 augusti. |
|
|
Rantzow: Som du vet är jag mer svag för förädlingslinjer än förädlingsflames. Men jag är säker på att du skulle smälta in i grannskapet med a-traktorer i en djärv 316, slå till nu innan det är för sent! Men kolla serviceboken och verifiera stämplarna, så att du inte blir lurad. Det kan bli en dyr affär! Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
dissonans: Jag tror att det inte spelar så stor roll hur det ligger till, det är nog ingen från detta forumet som är spekulant på bilen ändå =) Johan: Han kanske är intresserad av ett byte med din B3:a? Visst, färgen på din är inte lika rolig som hans men ni kan säkert komma överens.. |
|
|
Om alla bromsskivorna var bytta hade jag köpt den direkt;) Mvh. Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.