|
|
|
|---|---|
|
Jag är trött på att mina Iphone alltid glider runt som en tvål i bilen. Skulle vara perfekt med en sådan här fast men en kort eller icke existerande arm så man kan sätta i telefonen nästan direkt på cigguttaget så att den laddas och dockas, har dock inte hittat någon än. Länk Så hur har ni löst era telefonproblem ? | |
| Kolla om du hittar något på dealextreme.com. De har sjukt många hållare (och massor av andra saker man bara måste köpa). :) | |
|
Brodit har de bästa grejerna tycker jag. Länk |
|
|
Jo men dom har inte just det jag söker Dessa två från Dealextreme verkar intressanta. Länk Länk |
|
|
Vad är det för funktion utöver hållare och laddning du söker? Alla i länkarna ovan klar väl detta (plus FM-sändare), menar du dockning in på bilens stereo och med styrning från rattknappar osv så är det nåt i stil med ICE-link (tillsammans med hållare) som du skall titta på. Som redan nämnts, Brodit har hållare, sen kan du montera kontakt från ICE-link om du skaffar interfacet utan deras egen hållare. Annars har de även hållardelen, då behöver du bara en fästbygel för t.ex ventilationsgallret, då blir det inga hål eller märken. Undvik all form av stora hysteriska hållare med sugkoppar osv för vindrutan, de funkar inte bra. FP |
|
|
Länk till Dension (ICE-link) Länk FP |
|
|
Verkar inte som det var FM-sändare som önskades. Iofs bra eftersom de inte ger bästa funktionen och ljudet precis. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.