|
|
|
|---|---|
|
tja jag råkade ha sönder nån typ av lucka under lamp huset. jag vet ännu inte vad det är under, typ 3 svartklädda gummi ringar. för att komma till sak, så undrar jag var man kan köpa ett par nya sådana luckor? den är typ direkt under lamphuset, finns på nästan alla 320i limo -03 versioner. har ringat in en bild i länken nedan vilken lucka jag menar. Länk | |
| Det är väl strålkastarspolningen du menar, antar jag. | |
|
Hej Sådana tycker jag Bmw borde ha, har du provat ringa dom ? Mvh |
|
|
det kan vara så, jag vet inte :( råkade bryta upp den högra för jag var nyfiken och se vad som fans bakom. lite bättre bild på vilken del jag menar. jag behöver 2 nya luckor i silver färg. Länk |
|
|
BMW har självklart dessa, men de kommer nog olackade. Ett alternativ är väl att försöka hitta en i samma färg på skroten. Länk till realoem Länk |
|
|
tack så mycket för länken ovan, nu vet jag ifa vad jag letar efter. var kan man beställa dessa delar? kan man beställa det direkt från bmw center i göteborg eller måste man göra det på nätet? |
|
|
BMW har nog alla reservdelar du behöver till din bil. Men de är säkert inte billiga. Ring och fråga det kostar ju inget. Annars skroten Länk |
|
|
Tjejen var o frågade igår på bmw vad en sån plast bit kostar till E90, då den delen hade visst lossnat på henne bil också Kostar 460kr i bilens färg. |
|
| Låter rimligt | |
| var hos bmw mölndal idag och beställde, gick på 312kr inkl färg | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.