AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
802

bmw 330i -04 täckglas till strålkastarna

ca
6
can_can
F11 520d 2011
ny inköpt bmw 330i e46 touring 2004. måste säga att det är en helt underbar bil..har ägt ett gäng bmw tidigare. en del andra märken med klart.. men denna överträffar alla! bra register under huven!! mkt go komfort! grym väghållning. å dom nya bromsarna som sitter monterade, borrade/slitsade från bromsmannen.se får mer än godkänt! :)

funderar lite om någon vet var man kan få tag på.. nya täckglas till strålkastarna.. lite mkt sprickor i plasten. visst ett vanligt fel!

så om någon vet var man köper dem till ett vettigt pris så vore jag tacksam för det

ps: är ny på forumet

ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Hej och välkommen till forumet :)

Länk

Där kan du köpa, ska vara enkelt att byta på E46 ,m finns ett mektips här på forumet tror jag om du kollar på gör det själv spalten där till vänster.

Jag köpte: Länk till min och de passade mycket bra tycker jag. Klart värt pengarna då det ger bilen ett lyft utseendemässigt!
Glöm inte att köpa nya packningar till med surt om dom gammla börjar läcka när du fått ihop dom igen

ca
6
can_can
F11 520d 2011
tack för alla svar!!!
mvh jonas

kn
8
kneckedeck
320i e46 Sedan -04
Tusen spänn för ett täckglas om man har den faceliftade versionen. Va trött man blir... Måste väl gå att hitta billigare?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.