|
|
|
|---|---|
|
Har ett irriterande problem. Min bil tappar bas/mellanregister helt plötsligt ibland. Har som sagt 16:9 Hifi Professional i bilen. Om jag sänker volymen lite kommer basen tillbaka, men höjer jag igen så försvinner det igen. Någon som har upplevt detta fenomen? Känns som om det skulle kunna vara utgångarna på slutsteget som strular? Någon? Danjel Min bil: Länk | |
|
Hej, Jag skulle äta upp min hatt om det inte är DSP slutsteget som strular. Har reparerat enheldel med just det felet. /Andy |
|
|
Bilen har ej DSP dock HiFi paketet... Har märkt att basen försvinner i exakt 120km/t. Danjel Min bil: Länk |
|
|
Hmmm, Tyckte att du skrev att du hade HiFi Professional? Har du bara Hifi så heter det enbart "HiFI" SA koden för HiFi är SA676 HiFi Professinal (DSP) är SA677 |
|
| Tja vad är det du lagar då? Har samma problem med min bil. Hoppar igång när jag kör i hålor osv sen försvinner det lika fort. | |
| Jag har exakt samma problem i min 540iAT e39. Vad behöver bytas? Den stora svarta förstärkaren bak till vänster? Går det att laga? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.