|
|
|
|---|---|
|
hallhar starka funderingar av att införskaffa en 525 tds (e34) 93a nu är det bara så att jag fick provköra den hem idag,och till min förvåning så la den bara av efter ett hyffsat gaspådrag var på jag tröck ner kopplingen(frihjula) då såg jag etfer en litet ögonblick att den hade lagt av:P sen när den lagt av fick jag nöta startmotor i flera sekunder flera ggr innan den starta igen.samma sak hände när jag smög på 2:an den böar sen dör han. va göra?vill köpa den men svårt när man inte vet va´d som är felet:P obs ska tilläggas att bilen har nått 20liters markeringen då jag sett att de verkar strula med förpumpen då? oerhört tacksam för snabba svar=) Mvh Tommy | |
|
hej Tommy har en 525tds som gör så där ibland. jag har fått för mej att min pågrund av kcr-boxen när min jö de å ja ska starta den så lyser spridar lampan först sen startar den. min ha mkt fennomen men ha ja snart fixat de mesta men inte de där och det kommer bara ibland. Mvh Robin Lojvet med bmw |
|
|
Hej, hade exakt samma fel, det är filtret som sitter på hjälp pumpen i tanken som stockat igen, eller att pumpen är trasig, för mig var det filtret men det är bara vrida på nyckeln då du tagit ur pumpen så hör du om den låter. |
|
|
hallå "oscarbmw" tror nog mest på din teori men tack så mycket för svaret "lovjet".ska bara få tummen ur röva å plocka ur pumpen å kolla upp detta någon dag:P |
|
|
haha tog bort pumpen i tanken idag,prova mec separat batteri å vad händer... int ett skit stendö,är därmed välldigt kåt på en ny bättre beg förpump till tanken,nån som har en? mvh Tommy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.