|
|
|
|---|---|
|
En sån som man kan fästa på vindrutan och är stor som ett kreditkort. Mycket bekvämare än att ta fram den stora varje gång tycker jag. Var finns de att köpa? Bor i Sollentuna. | |
|
Vet inte var man kan köpa dem.. Men jag fick min när jag var i Sickla (köpkvarteren). Så du kanske kan kontakta deras information eller liknande - och på så sätt luska ut var de får dem ifrån. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Kolla med Mekonomen, AD-center och Autoexperten. Dom brukar ofta ha sådana. | |
|
OKQ8 har också. Jag brukar klippa av den nedre delen med reklamen på innan jag klistrar fast skivan på rutan. Liten och diskret! |
|
|
Tack för det! Då borde jag lätt hitta en sådan :-) |
|
|
Köäpte denna och har aldrig brytt mig igen. väl värd varje krona om man är mycket på Bauhaus, Barkaby och andra ställen med p-skive krav. Länk //Anders |
|
| Ok, den verkar ju vettig. | |
| Fanns ju vanlig pappskiva tidigare med urverk på baksidan, men de verkar ha tagits av marknaden. Men man borde ju kunna bygga en själv av ett billigt urverk. | |
|
Iofs.. Men varför inte bara köpa den som är godkänd? Det är j*vligt skönt att veta att parkeringsbolagen själva säger att den man har är godkänd. Man slipper problemet med att "fixa" något själv. //Anders |
|
| Vitsen med pappskivan med urverk är ju om man vill långparkera då den rör sig som en vanlig klocka. Men den undantar ju inte risken att bilen blir dubbelkollad i.o.f.s. | |
|
Jag gillar Anders-72 DIY tankar.... T.ex. en klocka som stannar så fort en P-vakt detekteras. Fast det är ju inte godkänt förstås :-) Ursäkta OT. mvh/ Anders |
|
|
Lite "P-klockor". Länk Jag hittade en tysk nånstans för ett par år sedan som man måste aktivera med en liten spak när man stannar för att den skall stoppa på parkeringstiden när man anlände. Lätt att glömma dock...) FP |
|
| Länken funkar inte....hamnar bara på Googlesidan! | |
|
Helt riktigt, och vad står det i alla rubrikerna... och vidare om du klickar på dem? FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.