|
|
|
|---|---|
|
Ska nu köpa en baslåda till bilen. Vill ha en färdigbyggd bas till ett pris runt tusenlappen som spelar helt okej. Jag har kollat på den här basen: Länk Kan de va nåt? Kom gärna med andra förslag annars! | |
|
Inte för att såga dig, men jag skulle köpt baslåda av ett märke man hört talas om =) Vill du inte lägga mer än 1000kr så kanske: Länk Baslådan du länkade till kan man googla på annars och se vad andra tycker. Länk Personligen skulle jag satsat på en singel 10" av bättre kvalitet, men det beror ju på vad man är ute efter. Såg att ditt inlägg inte var så färskt, men skriv om du köpte lådan du länkade till, så att andra kan bilda sig en uppfattning. |
|
|
Den gamla sanningen att man får vad man betalar för är högst aktuell. Vill man komma billigare undan är det bättre att köpa begagnade kvalitetsprodukter istället. Det är väl fel att såga stylingbutiken helt utan att testat deras sortiment, men jag får lite känslan att många av deras profukter hade gjort sig bäst som lättare bojsänken eller träningsredskap. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.