|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har börjat hör högfrekventa ljud när jag kommer upp i högre hastigheter på motorvägen. Lämnade först in bilen för att få hjulen balanserade då jag tyckte mig känna lite små vibrationer också. Tyvärr så hjälpte inte det det högfrekventa ljudet är kvar i höga hastigheter dock så känns inga vibrationer läängre. Någon som varit med om samma sak och vet vad det kan bero på?? | |
|
Är vindrutan utbytt? Vet att e39an är känslig och missljud kan uppstå om rutan inte monters korrekt och man inte byter plastclipsen i nederkant. Mvh H |
|
|
Har faktiskt bytt ut rutan innan semestern iår. Kan inte minnas om det började före eller efter vindrutan byttes ut, kan mycket väl vara så att det var efter. Någon mer med E60 som upplevt problem med ljud från vindrutan?? Håkan, Har du något tips hur man kan testa om det är rutan som är felmonterad? kanske testa med lite tejp för att se om det försvinner? |
|
|
Hej, här är en tråd gällande e39: Länk Åk gärna till en auktoriserad BMW-verkstad och lyft problemet och be om ett utlåtande. Mvh H |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.