|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte höra om nån vet vad man skulle kunna sätta i för andra kamaxlar i en m70 som är lite vassare, och vad originalaxlarna heter? /Daniel | |
|
Motor Nord har Schrick kammar till M70 motorn 264 gr a' 6500 kr/st om jag inte minns fel, original är 248 gr. |
|
|
ok, hur mycket effekt får man med dom kammarna då, är det värt pengarna/jobbet? /Daniel |
|
|
Alpina plockade 349hk ur 5.0L V12:an i alpina B12 5.0 Om jag inte minns fel så hade de moddat följande kolvar kammar Omprogramerat sprut |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.

