|
|
|
|---|---|
| Min LMM är inte alls med i leken längre, och undrar om någon vet var jag för ett bra pris kan få tag på en fungerande? | |
| Möjligen via någon skrot. Bildelsbasen.se eller Laga.se kandu säkert hitta nån på. Men får man inte nån slags garanti, så kan det ju bli den dyraste LMM i historien om du har otur. | |
|
Beställde precis en härifrån Länk Nästan lika billigt som på skroten men ny med 2 års garanti. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Peta in dit chassienummer här så får du rätt artikelnummer att jämnföra med sedan beställer du från länken i pew inlägg så får du en original LMM. Glöm de billiga no name skräpet från Ebay och tradera. räkna med nån veckas leveranstid ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| hasso: Har läst många trådar om att man måste göra en omprogramering när man byter LMM. Stämmer det? Eller är det bara felkoderna som måste raderas eller inte ens det? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ingen omprogramering mig vetligen, felkoderna bör alltid raderas för att inte förvilla nästa gång. Ha rmen en gul motorlampa så ska den släcka sig själv efter 3 startcykler , dvs efter att du kört bilen ette tag med felfria komponenter och värden som är innanför regleringslimiten. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Ok, tack! Felkoderna tänkte jag radera. Fenderade bara på om min gamla kanske fungerade efter rengöring. Har inte raderat felkoderna som uppstod efter att jag rengjort och provkörde med och utan LMM inkopplad. Tänkte att den kanske ändå fungerade men antagligen inte. |
|
Lurre1 |
Här finns en beg Länk |
Lurre1 |
Bortse från mitt inlägg fick för mig det var en 540 du har. |
| Köpte en på skroten igår för 300:- Har monterat men inte läst av felkoder än eller provkört ordentligt, vågar knappt då jag är nästan säker på att den inte heller är hel tyvärr :( Togs nämnligen från bil med öppet sportfilter så den har nog fått en del stryk, men ibland ska man ha tur, och 300:- är ju inte hela världen. Så vi håller tummarna :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.