|
|
|
|---|---|
|
Tjena skulle göra en hjulinställning men då sa han som gjode det att det inte var någon ide för att jag behövde byta lite bussningar och 1 grej till som jag inte kommer ihåg vad den heter/hette han sa det men det försvan lika fort som jag fick veta det... sitter vid bromsskölden... Länk mvh marcus | |
| missade att skriva att det är en bmw m5 e39 | |
|
de ska bara vara en excentrisk skruv genom ett ledlager! Bult kan de även kallas om man har missat poängen med gängor! |
|
|
så det e typ dem här bussningarna som man behöver då? Länk ? |
|
|
Hej Hiilo, Du får nog byta de flesta delarna där bak jag köpte av denna han har bra priser och vad jag kunde se så var det inte något dåligt material. Länk Ring till honom så hjälper han dig med det du behöver denna länk är en E34 men han har till E39 också jag köpte till E38. |
|
|
Hiilio: I din länk du skickade så var de bara delar till framvagnen. Skruven är tydligen inte excentrisk i alla fall. Här kan du se delarna Länk Nr 2 och 4 bör du byta ifall meken menade att dom var slita. |
|
|
del 4 blir väl knappast sliten, nr 2 brukar bli trött. tar max en 35-40 min att byta. med rätt verktyg. schnellfahrer jaegerwagen the force is with mee |
|
|
eller dessa? Länk |
|
| Ser fortf bara styrstag och pendelstag, sök på art-nr så hittar du rätt direkt! | |
|
hmmmm testar att göra så här då... Produktnummer: 33171093008 e det dem? 2an e det den som sitter vid bulten på bilden? den främmre om man säger så? har lite svårt att se vilken som e vad... |
|
|
Det art-nr finns inte ens med i den länken jag gav dig till Realoem! Det är två art-nr, fyra ifall du vill byta skruven och muttern också! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.