|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har nyss bytt bil och har fått en bättre bil på alla sätt förutom två. Den saknar blåtand och navigator. Vill ha en lösning på detta. Äger en iPhone 4. Har någon testat Gps med blåtand? Ljudkvalitet? Får man upp sina kontakter på Gps-skärmen? Har någon testat Tomtoms hållare för iPhone med förstärkning av ljudet? Fungerar det? Tänkte isåfall ta hem någon app med navigation till iPhonen. Vilken rekommenderas. Killen på Expert förordade Navigon? Blir det för liten skärm med iPhonen tycker ni? Hls/ T | |
|
Hej, Jag kör med Navigons 8410 sedan något år. Fungerar helt OK även om ljudkvaliten inte är i klass med en riktig HF. (Har haft en SE fast installerad i tidigare bilar.) Inga problem med anslutning eller kopiering av telefonboken från mina telefoner (SE M600 och SE Xperia X10). Har inte testat med Iphone (även om det finns ett par i familjen). Kör faktiskt med GPSen konstant uppsatt, även på "hemmaplan", just för HF funktionen. Jag har inte provat med navigation i mobilen men funderar på just Navigons när vi ska till USA i vinter. /BeroT |
|
| Blåtandsproblemet är nu löst. Införskaffade en Jabra Freeway, vilken jag kan rekommendera. Navigeringen löser jag via app till iPhonen. Instruktioner kan Jabran läsa upp. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.