|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Fälgarna på bilen är bmw's original vinterfälgar till M3:an, mig veterligen kan bilen inte beställas med dom så varför är standardfälgarna bytta? Dessutom, varför döljer en handlare regnr? Bilen verkar vara importerad i maj och har stått osåld hos MD-motor hela sommaren. Den ser jättefin ut, men jag hade kollat upp den noga innan köp. |
|
|
Eller om vi tänker oss en "shootout" mellan ovanstående bil och denna: Länk För och nackdelar med de olika bilarna eller om ngn har koll på någon "intressant" historik. Coupe är inget alternativ pga. barnstol. |
|
|
Med risk för att verka tjatig.. Länk Så - nu tre objekt att jämföra med varandra. :) |
|
|
Den i mitten med Nürburgringmärke är av årsmodell 2008 inte 2009 då den inte är faceliftad. Stephan |
|
|
Hej, Det var ingen hejdundrande respons här.. Är frågorna felställda, finns ingen info eller är det så att ingen törs ge sig på en "ranking" av objekten? |
|
Morten B |
Jag är själv M3 spekulant, men vill ha en svensksåld med DKG så då går dessa 3 bort. Om jag tvingas välja tycker jag bilen på MD Motor har bäst spec; DKG, sedan och faceliftad med lagom med mil. Kan man fråga MD Motor om utdrag av garanti-reparationsdatasen för att verifiera milen? |
Morten B |
Bilen från MD motor ser ut att vara såld, annonsen finns inte kvar på blocket.... Priset var nere på 439k tidligt under veckan, men sen var den uppe på 459k igjen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.