|
|
|
|---|---|
| Kan man få det metalliska råa m3 liknande ljudet ur en 320 e46?? | |
| På med ett helt titansystem bara, så ska det nog lösa sig! (Dock kostar det lika mkt som bilen är värd..) ;) Sedan beror det på om du har fyran eller sexan också? | |
| Alla 320 E46 har väl sexa? | |
|
Japp, sexa i alla E46 320. Det går helt säkert att få fint ljud i en 320 med ett sportsystem, men om det går att få M3-yl vet jag inte. |
|
|
Precis, de är e9x som har 4:or. Byter du hela systemet, alltså från grenröret och bakåt så kan du få ett skönt ljud, men riktigt samma som en M3 kan få kommer du nog inte uppnå. |
|
| Sant, hade otur när jag tänkte :) Tänkte på 150hk/170hk, och på något sätt fick min hjärna det till cylindrar....men alla har sexor, yes. (Utom dieseln, ha! Men där har man andra problem med ljudet hehe) | |
| Här har du en 320 som har bytt hela systemet Länk för att få en uppfattning om hur det låter. Sen är det väl såklart att det kan skilja en del beroende på vilket system man väljer. | |
| Jäkla härligt ljud ändå dom får ur den där 320n | |
|
när ja bytte mina grenrör till m3 så vart de helt annan klang i hela avgassystemet. har också större insug på min, men de va grenrören som gjorde störst skillnad på mitt ljud. här är en snutt. Länk BMW ownz |
|
| blir de mer ork i bilen också med annat utblås eller är det bara ljudet? | |
|
Några klipp på E46 320i med M3 avgas+ grenrör.. Låter nästan som en äkta=) Länk Länk haha låter j*vligt högt!! Ett bonusklipp på en E90 med sång: Länk BMW CS #07491 |
|
|
En 4cyl bmwmotor i 320si med M3 slutburk kan låta rätt vasst också..=) Länk BMW CS #07491 |
|
|
Kagge89: Blev det något avgassystem till din 320? BMW CS #07491 |
|
| Passar m3 grenröret rakt av på 320? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.