|
|
|
|---|---|
Colafant |
Hej alla biltokar! Nu har jag gått och blivit småsugen på att byta bil! Har idag en Bmw 330ci m från 01, men är nu sugen på en nyare bil. Gick in på blocket och hittade denna annonsen: Länk Eftersom att jag inte kan så väldans mycket om bilar så vänder jag mig till er proffs här på Autopower =) Några frågor till er: Är 325'an en bra bil? Är det någon som har någon erfarenhet av företaget Carcenter i kalmar,? Och är det någon som har lite information om bilen i fråga? jag vet att bilen är impporterad och jag kan därför inte kolla föregående ägare eller vilket land den kommer ifrån utan carfax. Hade varit väldigt tacksam ifall någon här inne har lite information att dela med sig! Ha en bra dag/ Johan |
|
Läs denna tråd Länk Bilarna är väldigt billiga....nästan för billiga jmf. andra på marknaden. |
|
Colafant |
Tack för länken! Mitt planerade besök av Carcenter ställdes precis in.. |
|
KÖP INTE DEN BILEN! de va en privatperson som hade den till salu tidigare, och större pajjas får man leta efter, bilen va pedantskött och i toppskick sa han, så visst, vi satte oss i bilen med en postväxel och styrde tvärs över landet, 25 mil till Kalmar! kom dit, såg ju skitbra ut, från 3 meters håll, sen kom det... joooodå, den e ju förfaan hobbylagad och lackad av någon galen tysk i ett garage någonstans. sen varnar den om en lampa som inte fungerar.. hmm, alla lampor fungerar.. killen hade haft bilen sen april, men den va regad i juli? vi fick provköra bilen runt kvarteret i 50 km/h, och redan då märktes obalans och konstiga ljud som inte ska finnas i en bmw! polaren va inne på att ge honom ett bud på 150, men tyckte till slut inte de va värt att ens titta på varken bilen eller honom... 50 mil T&R, en dyster hemresa, och 225.000 kvar på kontot. Det är idioter som dessa som drar ner ryktet och 2:a handsvärdet på Importbilar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.