AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.285

Någon som vet reg nret på denna 530i -04?

M_
467
M_Tech
Bmw 540IA Msport -18
Tjena.

Någo som vet reg nret på denna blåa Bmw 530i -04 Länk

Har skickat mail till killen lämnat nr osv men inga svar.

La
720
Lasse Eklunda
530xDA Sedan -15
Z4M Coupe -07
523i LCI Sedan -07
Corvette Bigblock -72
Jag fattar inte vad som är så himla hemligt med reg.nr? Är ju inte direkt någon extrem samlarbil... De som döljer det har helt klart nåt att dölja, eftersom de tydligen inte vill att man kollar bilregistret et.c! Låt dem få behålla sina bilar.

//Lasse
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Lasse, jag håller inte med dig.
Jag tycker det skulle kännas olustigt att lägga ut mitt reg nummer till allmän skådan vid annonsering, jag skulle gärna ge ut det till seriöst intresserade så dom kan kolla upp.

Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
Olustigt? Riktig hederlig gammal paranoia. Tror du att du är anonym bara för att numret inte är med på blocket? Det är inte så svårt att ta reda på var din bil finns om man vet i vilken region den ska finnas. Klart att numret ska ut om man vill sälja bilen!

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
Vad spelar regnumret för roll om du inte få kontakt med säljaren?

Med tanke på hur många bilar som slaktas på delar är det förståligt att dölja regnumret på en E60 med navigator, gissar att den står på gatan/tomt i Järfälla.

Allt för många har fått sin bilar stulna/slaktade i samband med försäljning.

Däremot är det märkligt att säljaren inte svarar, telefonnr bör man ha med i annonsen.

Stephan
2-
140
2-ben
Inte BMW, -97
530i sedan, -04
Jag var intresserad av den bilen när jag letade bil för några månader sen. Då ville han ha 157000 och annonsen hade varit ute sen 27 maj, ca 1,5 månader. Han tog god tid på sig att svara på mina 2 första mail, men allt verkade vara på banan. Efter mitt 3:e mail hörde han inte av sig igen. Jag frågade efter regnr. och bilder på servicebok, kvitton och eventuell annan dokumentation. Det var kanske mer än han kunde ställa upp med.

Jag hade ju inga planer på att åka från Malmö till Stockholm för att titta på en bil utan att kolla upp den först.

mvh
Tomas
I detta fallet låter det som en oseriös säljare. Ingen mening att spilla tid på honom.

Det är en sak att vara försiktig. Att ge god service är viktigast.

Stephan
M_
467
M_Tech
Bmw 540IA Msport -18
Ingen som har kommit fram till reg nret??
M_Tech, har han fortfarande inte svarat på dina mail vill han förmodligen inte sälja sin bil.

Kanske kom han på att det går alldeles utmärkt att kombinera barn och sedan.
M_
467
M_Tech
Bmw 540IA Msport -18
jo ett av dom,
När jag frågade om han kunde sälja bilen för 130,000kr så sa han ja.
men sen när jag frågade om inv bilder reg nr osv så fick jag inga mer mail.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.