|
|
|
|---|---|
|
var nere i jönköping i helgen och hade bilen parkerad centralt och det första jag märker när jag ska fara hemåt är att någon har gått över motorhuven och gjort 2 bucklor, inte nog med det så har samme person även dragit en nyckel både på huven och framspoilern. Även 3 andra bilar hade någon gått över men dessa var inte alls lika illa skadade som min, och givetvis var dessa inga bmw... varför kan bara inte folk låta bli andras egendom.. | |
|
samma som när man parkerar på ica längst bort i mitten där ingen ställer sig så bilen ska få vara ifred. men lik förbannat har någon ställt sig bredvid 2 cm så man inte kommer in i bilen på förarsidan.... sist hade någon säkert försökt ställa sig breve men stött i backspegeln och åkt därifrån för de va grå färg skavt. så nu skramlar min spegel när man bankar lite lätt på den..... BMW ownz |
|
|
Fy fan! Jag parkerade nyligen vid en stor köpcentrumsparkering (avlägset, långt bort, som vanligt). Där stod också en Audi A5 som såg riktigt ny ut. ALLA metallytor på hela bilen var repade. Ena sidan flera långa sträck längs hela bilen. Motorhuv, front diverse streck. Andra sidan stora kryss och cirklar på skärm, framdörr, bakdörr, bakskärm. Kryss på taket. Båda speglar djupa spår. Trösklarna båda sidor söndersparkade (plast). Bakluckan också repad. Riktigt djupa repor så att lacken liksom "stack ut" ur repan. Va i h?!? Förutom det uppenbara att man undrar hur man kan göra nåt sånt måste det där "jobbet" tagit en bra stund så omsorgsfullt som det var utfört. |
|
|
330imola; f*n vad tråkigt att höra! Hoppas det går att återställa (så gott det går..) Det är öga för öga som gäller på sådana förövare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.