|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Dawwe: tackar för den info´n då försvann den bilen ur siktet! | |
| flindell: Ska man bara ha en cab o åka omkring med bland folk som inte kan nåt om bilar så kommer de tycka att "den är jättefin!". JAG ser den bilen som ett objekt, bilen går bra osv men för att jag skall trivas i den så måste den fixas med de grejer jag nämnt. Det värsta är bakluckans passform, rikta (dra) en bil "rätt" kan bli dyrt. MEN det finns ju de som kan leva med sådana "fel" oxå. Som den ser ut nu skulle JAG skämmas att visa upp den på nån BMW-träff eller ens visa upp den för nån bilintresserad kompis, de skulle direkt se de grejer jag nämner (bakluckan + lacken). Säljaren hade inte den blekaste om att bilen varit av vägen eller att den var helt omlackad, men när jag visade honom alla "spår och defekter" så höll han med om att jag hade rätt, o det är utom all tvekan att den ÄR hel-omlackad (vilket inte är negativt per automatik, men i detta fall är det dåligt/slarvig gjort, tex färg på lite lister, gummistopp, dåligt spacklade (?????) skärmkanter, några "fiskögon" pga silikonrester) samt att den varit av vägen, jag gissar på en avåkning typ ut på en åker eller nåt liknande. Ska även tillägga att AC:n kan ju vara fixad numera, jag tittade på bilen i mitten av juli, men övriga grejer har jag svårt att tänka mig att de blivit åtgärdade. Jag fick intrycket av att säljaren var nöjd med bilen som den är, för övrigt en mycket trevlig säljare. | |
| ...och eftersom JAG är lagd åt precis samma håll som Dawwe så uppskattar jag denna typ av informativa inlägg! Detta trots att jag på intet sätt överväger att köpa en M3 E36 - inläggen är helt enkelt "bara" väldigt läsvärda :) | |
| Så då var bil inhandlad, blev en m3 96:a cab estoritblå! riktigt nöjd till slut, synd bara att säsongen e slut, men blir att baxa in den i varmgaraget o fixa ett gott ljudbygge i vinter så beach 2012 blir nice =) | |
| flindell: Slog till på den blå i Kronoberg? Fick du ner priset lite så har du gjort en riktigt god affär. Själv letar jag fortfarande, rätt bil måste dyka upp förr eller senare... | |
| Dawwe: japp blev den, fick ner priset lite, o skicket var bättre än jag trott, + alla papper i ordning, nybesiktad, nyservad, nya däck! grymt mkt bil för pengarna, dessa e36 m3 | |
| Låter som ett "kap" nästan:). Jag håller tummarna för att du inte åker på ett kopplingsbyte "med en gång" då jag har för mig att den inte var bytt, å andra sidan så var det fortfarande ett bra pris oavsett. Grattis! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.