|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har blivit kontaktad av en skåning som vill byta sin A8:a 2007 4,2 FSI mot min 645Ci. Var kan man hitta råd och tips för köp av begagnad A8:a? Förlåt min hädning med Audi här i forumet - men denna chans kanske inte kommer igen... /CF | |
| Dagens Audi är i högsta grad tyska kvalitetsbilar | |
|
Jag bumpar min egen tråd... Så, vi blir en större familj, och 645Ci är inte längre optimalt... Har kikat på 750 och 535 ett tag, och har fått kontakt med en som vill byta med sin A8 Lang 2008. En slant emellan (30+'kr). Enda kruxet jag ser är att det inte är en BMW, och att jag gr från en 12k mil till 16k mil bil, men på plussidan en rejält nyare bil. Blir man besviken över ett byte till A8? Kan jag byta en A8 till BMW senare utan att bli helskinnad? Dessa frågor... /CF |
|
| Audis x8 är grymma bilar, inte på något sätt sämre än motsvarande BMW. Kanske tom tvärt om... ;) | |
|
Gå in på nordicaudi.com mkt bra forum för Audi ägare! |
|
|
Jag slog till. /CF, numera "Lang" OOOO |
|
|
Grattis till din nya bil. Jag tror och hoppas du kommer bli nöjd med din nya A8. Det är en riktigt fin bil! |
|
|
Redan en favorit är "Komfortläget". Man bara flyter fram! Eller, snarare, flyger fram, på luftfjädringen. Vägbulor och andra frekvent förekommande ondheter på Göteborgs "vägar" försvinner! Och tyst är det! Återstår bara servicekostnaderna - men jag kan väl meddela dessa med... /CF |
|
|
A8an är en grym bil. Testade stora dieseln i den senaste modellen, vilken maskin, vilket vrid. Tyvärr är bilen lite för dyr ännu. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.