AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
5.010

Min gamla Z3 Coupe till salu igen...

sc
179
scheller
BMW x1 xdrive 23d -10
BMW 330i Touring E91 - 06, Såld
BMW Z3 2.8 Coupe -99, Såld
Såg just att min gamla Coupe är till salu igen... Jag sålde bilen den 14:e Juni i år. Så den är ute på annons snabbt igen och dessutom har den bytt ägare en gång redan. Någon som vet något mer om den?
Länk
Den är ju rent av billig nu.

/andreas.
var den i bra skick när du sålde den?
sc
179
scheller
BMW x1 xdrive 23d -10
Bilen var i kanonskick när jag sålde den, några små märken i lacken, och så sliter den lite snett på höger bakdäck. Borde gå att åtgärda genom en hjuliställning. Annars var det en toppenbil när jag sålde den.

/andreas.
Visa användare
92
D_Nilsson
BMW 120i E87 M-sport
Ska åka och titta på den imorn! Är den så fin som den verkar blir det ett köp!=)
sc
179
scheller
BMW x1 xdrive 23d -10
Spännande :)
Det finns ett skrapmärke på höger bakskärm och ett märke på tröskeln på passagerarsidan undertill. Bilen har gått 16000 mil, så lacken är ju därefter, men som sagt bilen var i väldigt fint skick när jag hade den. Inredningen var toppenfin, finns bara ett litet märke i passagerarstolen, inget trasigt. Ac funkade toppen. Absolut ingen rost över huvud taget. Ena bakfälgen, tror jag det var, blev lite skrapad vid ett däcksbyte precis innan jag sålde den (jävla klantarsle till däcksgubbe). Därav så är den nypolerad som kompensation...
Vad som hänt bilen efter att jag sålde den vet jag dock ej... Han som köpte bilen av mig hade den tydligen i två månader, och nuvarande säljare säljer alltså efter ett par veckor... Kan vara en bytesaffär dom emellan men jag vet inget om det. Allt jag vet är att jag och ägaren innan mig, som hade den i två år, har tagit väldigt bra hand om bilen. Efter kan jag inte svara för. Kanske skall tillägga att jag fick 107.000kr för bilen den 14:e Juni när jag sålde den...

Lycka till
/andreas.
sc
179
scheller
BMW x1 xdrive 23d -10
www.garaget.org/scheller

Där finns mer fakta om bilen om ni är intresserade.
sc
179
scheller
BMW x1 xdrive 23d -10
Blev det köp? :)
np
23
npeter
BMW 525 M-paket -2007: Såld
Kan tipsa om att din gamla Z3 står i vår carport just nu,
Min son körde hem den igår från Gävle.
sc
179
scheller
BMW x1 xdrive 23d -10
Spännande, hoppas att ni blir lika nöjda med bilen som jag varit.

Mvh
/andreas.
Visa användare
92
D_Nilsson
BMW 120i E87 M-sport
Yes, blev ett köp som min pappa nämnde! Är toppennöjd med bilen! Ska lacka om fronten och möjligtvis huven pga stenskotten =)

Här har ni bilder på den! Länk

Kan tillägga att den kommer att bli oerhört pedantskött under min ägo!=)

/David
sc
179
scheller
BMW x1 xdrive 23d -10
Ja front och huv skulle må bra av en omlack, helrätt tänk. Skönt att bilen kommit tillbaka till en pedant ägare äntligen. Hoppas du blir mycket nöjd med bilen.

/andreas.
sc
179
scheller
BMW x1 xdrive 23d -10
Jävligt kul att den finns i Gbg området också, för då kanske man kan få se den igen :)
Visa användare
92
D_Nilsson
BMW 120i E87 M-sport
Yes! Ska lämna in den hos en lackerare i Torslanda, han är extremt duktig när det gäller att få rätt nyans osv=) Ska även lämna in den hos en annan lackerare jag känner som gör Sport Repair, tänkte fixa längst ner på bakskärmen framför däcken...är väldigt blästrat där. Så lägger man en skyddsfilm över sen=)
Kommer ställa ut bilen på Schmiedmann-träffen 1 maj! Så om du kommer dit lär du se den =)

/David
Nu
192
Number_3hree
Bmw 320d GT xDrive M-sport -16 PPK
Hyundai i30 Kombi - 17
Och nu verkar den vara till salu igen... ????

Länk
Visa användare
92
D_Nilsson
BMW 120i E87 M-sport
Japp, det stämmer att den är till salu. Jag har fått ett erbjudande om att köpa en M3 E36 i originalskick (som råkar vara min drömbil)... så jag är tyvärr tvungen att sälja den.

Fast jag klagar inte om jag behåller Z3:an istället, grymt go bil!=)

/David
Visa användare
147
Monobike
535iM -00
Kul att se att Z:an har blivit använd, ser dock lite högre ut i baken än när jag hade henne..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.