|
|
|
|---|---|
|
Hojhoj. Idag strulade min bil en aning, imorse när jag skulle åka till jobbet så bromsade jag in inför rödljuset, då dog bilen, gick att starta den direkt igen och åka vidare. Samma sak nu när jag skulle hem från jobbet, stod still vid rödljuset sen när det blev grönt och jag ville iväg hade bilen dött helt plötsligt. Har även tyckt att den varit lite småtrött vissa dagar. Någon som har en aning? Kanske någon i Stockholm(Gärna i närheten av Järfälla) som kan hjälpa mig läsa ur felkoder för en hunka eller något? Mvh Carl | |
| Insugningsläckage? | |
|
Soppapumpen? LMM? |
|
|
Märkte också nu senast jag använde bilen att den drar stört mycket soppa, typ 2-3 liter milen, i vanliga fall med halvtung fot brukar jag ligga runt 1.6 nånting. Soppapumpen byttes strax innan jag köpte bilen. |
|
|
Bränsletrycks regulatorn ? |
|
| Skulle ju väldigt gärna vilja läsa ur felkoder, surt att man har carsoftprylar men inte får igång skiten, om någon har lust är jag givetvis villig att betala en slant. | |
| Har inte carsoft men har grejer så du kan få felkoder från ECU iaf. | |
| Spelar mindre roll om det är carsoft eller annat program, bara man kan läsa ur och se vad som finns, vart bor du? Vore jättetacksam för hjälp :) | |
| Kolla din powerpost. :) | |
| Har inte fått någon powerpost verkar det som, du får jättegärna använda carl.bark@gmail.com istället! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.