|
|
|
|---|---|
|
Lördagen den 17:e september kommer Gästrikesektionen i BMW CS att anordna en träff hos Eriksson Bilteam i samband med premiären av den nya 1-serien. Möjlighet finns att provköra stora delar av det aktuella BMW sortimentet och det kommer att bjudas på fika. Det går dessutom att bli medlem i BMW Club Schweden till reducerat pris (400 kr) på plats, ta gärna med jämna pengar i så fall. Tid: Kl 10.00-15.00 Plats: Eriksson Bilteam, Skolgången 1-3 i Gävle Välkomna! | |
|
Trevligt, ska upp på Brynäs hemmapremiär så detta blir ju en bra uppladdning, |
|
|
Kommer i Alpinan! Alpina B8 Länk |
|
|
För er som har Facebook: Länk |
|
| Låter kul! Kommer förbi om det blir bra väder :) | |
|
Kommer troligen med både Alpinan o turbon. Kanske kan lura dit 323:an oxå ///Micke 325i Turbo Touring e30 520hk/700nm |
|
|
Duffy, jag som trodde att du har beredskap eller nåt!!! ;) Alpina B8 Länk |
|
|
Mindre än en vecka kvar nu! Förutom nybilarna så verkar det bli en några trevliga äldre BMW att titta på också. Bland annat har ägare till Z4, M3 E30, M535i E28, Alpina B8 4,6, Alpina B3 3,2 Touring, några olika 02:or och en E30 Touring med en turbomaskin på 520 hk meddelat att de ämnar dyka upp än så länge. |
|
|
Abbe: Hade kommit iallafall. Man är väl flexibel ///Micke 325i Turbo Touring e30 520hk/700nm |
|
|
Låter som en bra uppslutning, jag dyker upp vid 12-snåret hoppas att 02:orna inte har hunnit gasa vidare tills dess..! |
|
| Jag kommer nog också | |
|
Det verkar bli fint väder :) Länk |
|
|
Tack till alla inblandade för en väldigt trevlig träff :) Bilder finns här: Länk |
|
|
Fina bilder och där ser man också att många hade dragit vidare när väl jag hade dykt upp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.