|
|
|
|---|---|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
Hej! Har i helgen inhandlat en Golf VR6 Syncro som jag hade tänkt ha som vinterbil denna säsong. Tyvärr så var det dags för broms rep på den, skivor runt om och belägg också såklart. oken ska renoveras i samma veva dessutom. Frågan är bara den, är det någon som har någon magisk länk till en bra sida för att köpa broms grejor till en billig slant? har fixat ett pris på nya original grejor för 3k men jag undrar om någon har koll på om det finns billigare. har redan kollat ebay men där hittar jag inge iaf. Bromsmannen skulle ha det dubbla ungefär, dock slitsade men ändå. Har ni några andra ideer eller bra att veta om en vr6 syncro så hojta till, allt är bra att veta :) Tack på förhand! |
|
Jaa man kan ju alltid köpa från skroten :) Köpte en ok till mazdan idag och den var nästan sprillans ny, kostar 1500 ute men fick ge 700kr.. Bayerische Motoren Werke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.