|
|
|
|---|---|
|
Vilken BMW? 167 hk Rak 4-cylindrig motor Flytande bromsskivor Torsionsfjädring i kardanen ABS med integralfunktion Elektronisk justering av fjädringen Bagageutrymmet justerbart Inget reservhjul, bara punkteringssats Katalysatorn integrerad i ljuddämparen Någon som vågar gissa? | |
| Nåt på två hjul misstänker jag? | |
| 2005 BMW K1200S? | |
|
Anders-72 och Lus speciellt Bra gjort. Kanske för lätt men jag var lite sugen att visa nyförvärvet:) Länk Faktum är att jag är imponeradav BMW:s tekniker (igen). Hojen är enormt trevlig att köra. Effekt, komfort, bromsar hanterbarhet i toppklass. Blev alltså inte veckans utan dagens Quiz. |
|
| Grymt! Grattis! Själv är jag för feg för att skaffa hoj. Vet att jag kör ihjäl mig då :) | |
|
Jäklar vilken maskin! Trevlig färgkombination med. Kör försiktigt ;) |
|
|
Lite ulv i fårakläder, 0-100 2,8 sec. Toppar ungefär som min M5. (lär inte testa det) Faktiskt min första BMW motorcykel, kanske dags efter 34 år med mc-kort.... |
|
|
riktigt snygg! som Lus säger jag kommer nog inte heller våga mig på de där dödsmaskinerna. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| riktigt snygg hoj.. skulle själv vilja skaffa en men har inte tid med att ta körkot hehe:P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.