|
|
|
|---|---|
fredde 7 |
Hej. Har en e61 som verkar ha ngr diodlampor under ytterbackspeglarna, jag har dock inte lyckats aktivera dessa...ngn som vet hur man gör? Mvh Fredrik |
| Dessa tänds då du låser eller låser upp bilen med fjärrkontrollen | |
fredde 7 |
gto80: Ok, misstänkte att de skulle göra det, men på min gör de inte det och då är följdfrågan hur jag kan aktivera dem, jag har tittat i idriven i menyerna om belysning men hittar inget som hjälper, kanske har funktionen stängts ned på verkstad och jag måste programera om det där?? står ingenstans om denna funktion eller har jag inte hittat,,,ngn som har mer info? |
|
Jag har för mig att du kommer åt dem i iDrive Sen har jag för mig att du kan tända dem efter du stängt av motorn genom att dra i helljusspaken. Då är de tända trettio sekunder, så man hinner hem till ytterdörren eller så. |
|
fredde 7 |
I denna länk finns svaret. I korthet verkar det betyda att funktionen kan avaktiveras samt aktiveras via olika moduler. med andra ord får bmw aktivera detta via deras dator. Länk |
|
Jag hnar den belysningen, men det finns inget val i Idrive att ställa av eller på.. Det är nog som Fredde skriver att BMW kan ställa detta enkommt. //Lasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.