|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad tycker ni? Kan det vara en hämndaktion från Maldonados sida för 1) Kraschen i Monaco som Hamilton medverkade 2) Sur för det som händer i mitten av klippet inför målgången? Maldonado borde få straff för detta anser jag personligen men stewardsen gillar inte direkt Hamilton så jag skulle inte bli förvånad ifall han slipper eller att Hamilton får för något konstigt :) | |
|
Maldonado har ju blivit nedflyttad 5 placeringar på gridden så han är ju straffad men Hamilton fick väl också en åthutning även om han inte fick nån kännbar bestraffning. Personligen så gillar jag inte riktigt Hamiltons sätt, det är ju inte precis första gången han tar stöd mot en annan bil för att tvinga sig fram. |
|
|
Rätt straff tycker jag då jag inte kan se på vilket sätt Hamilton gjorde fel. Visst killen är känd för att vara delaktig i svåra situationer men han racar inte som alla de andra så är det ju. På gott och ont! Att han tar stöd det är väl inte helt förbjudet så till vida att ingen tar skada och det är farligt? Det är ju racing om man tänker efter. Länk Väldigt trist att se dagens händelse också ganska oklar varför det ens skedde. Rätt otäck krasch och jag reagerade direkt när jag märkte att Hamilton inte rörde sig första 5-10 sek när bilen stannat. Då kändes det lite obehagligt men skönt att han klara sig utan större skador! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.