|
|
|
|---|---|
|
Detta är väl anledningen till att han som kör har titeln "chief instructor" Länk | |
|
Här är ett klipp jag brukar flina åt med bmw-anknytning: M5 E39 på ringen i regnet. Länk |
|
| Härliga klipp. Sista är nog inget rekordvarv runt Ringen men han är rätt skillad :) | |
| Åhh. Älskar alla situationer i första klippet där bakvagnen blir "flytande" vid gaspådrag sent ur kurvor, man hör hur motorvarvet går upp och han bara håller i! | |
| Apropå M5an: Kan man slita ut styrväxeln? :) | |
|
Och apropå lite högre motorvarv, jag hittade detta klipp på Georg Plasas nya hillclimb-racer. Lite mer grepp och mer BMW =) Länk |
|
| Njut av det sista klippet, tyvärr så förolyckades Georg Plasa i sin Judd på en italiensk hillclimb tävling förra månaden.... RIP | |
|
En lite äldre film på Georg =) Länk Fingerspitzgefühl. |
|
| Helt galna filmer! | |
|
Judd V8, inte mycket BMW där va? Men oj vad underbart! |
|
|
Fick reda på Plasas bortgång strax efter jag posta klippet. RIP Georg Plasa. På något sätt tänker jag alltid Plasa, när jag hör ett så maffigt insugsljud som hans Judd/BMW. Här kommer ännu mer galenskap Länk |
|
|
Dtm Mercan låter lite annorlunda än e36an. Gillar de här nittiotalarna =) Länk Fingerspitzgefühl. |
|
|
Ville bara visa denna! För alla er ljudälskare.........Länk Fingerspitzgefühl. |
|
|
Franska bilar ftw! :D /Masten |
|
|
Franskt/Tyskt ;-) Peugeot 205 med BMW V12: Länk mvh/ Anders |
|
| Ibland har jag lite svårt att få grepp om hastigheterna i f1.. Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.