|
|
|
|---|---|
|
ALT NUMMER 1: 525D 08, 4400 MIL, NAVI, M-SPORT, SILVER Automat/Diesel ALT NUMMER 2: 520D 08, 5400 MIL, COMFORT...GRÅ Automat/Diesel ÄR ALT NUMMER 1 VÄRT 65.000 :- MER 1. 525d Automatisk växellåda Diesel Titansilvermetallic Läder Dakota Svart(LUSW) Alufälg M-Sport 18" 135 M(2NP) Ej Modellbeteckning(320) M-Sportpaket(337) Takreling(386) Velourmattor(423) Aut Avbländbar Innerspegel(481) Interiörlist-Alum.(439) Dryckeshållare Fram/Bak(442) Sportstolar(481) Stolvärme(494) Parking Dist Controll(508) Bi-Xenon Inkl.Helljusass(522) Klimaautomatik(534) Farthållare Inkl. Bromsfunk(544) BMW Tele Services(6AA) USB-Audio(6FL) Navi Professional(609) BMW Assist Trafikinfo-SOS..(612) BMW Online E-Mail-Park..(616) Språk/Röststyrning(620) Tele-Bluetooth Handsfree(633) M-Sportchassi(704) M-Lädersportratt(710) M-Aerodynamik Paket(715) Exteriörlist Shadow Line Högglans(760), Tonade Bakrutor(761), M-Innertak Antracit(775) 2. 520d Automatisk växellåda Diesel Fordonskatt 2.902 -/år ABS bromsar ACC/Klimatanläggning Advantagepaket Airbag förare & passagerare Antisladdsystem Antispinn Aut avbländbar innerbakspegel Automatisk växellåda Bi-xenon ljus C-lås fjärrstyrt CD-stereo med AUX-ingång Comfortpaket Dragkrok/el-fällbar El speglar Elhissar fram och bak Elstol(halv) förare & passagerare En ägare/brukare Farthållare med bromsfunktion Fällbara baksäten Färddator Insynsskydd ISOFIX fästen för barnstol Komplett ifylld servicebok (nästa service om 800mil), Lackbehandlad, Larm, Lastnät, LM-fälgar, Mittarmstöd, Motorvärmare + coupeuttag, Mugghållare, Multifunktionsratt, PDC/Parkeringshjälp bak & fram, Rails, Regnsensor, Servostyrning, Skinnklädsel/beige, Stolvärme fram, Svensksåld, Tonade rutor bak (org.bmw), Vinterhjul-friktion på fälg, Yttertemperaturmätare, Bra alt till BMW 520 da 525 da 530 da Inga repor, bucklor eller stenskott(ny vindruta), Rök och djurfri, Är i toppskick, Levereras med 6 alt 12 mån garanti | |
|
Absolut! Köpte vanligt utrustade bilar i början på bil "karriären". Varje gång saknade jag extra utrustningen, NAV, skinn, bra högtalare, m-sport och osv. Nu lägger jag till pengar och köper det jag vill ha och är nu alltid nöjd. Ingen mer ångest över ett bilköp som två dagar inte är lika roligt då man saknar det man egentligen vill ha. Så enligt mig, tänk på vad du vill ha, har du råd med det. Köp! Tror att det resulterar i ett roligare bilägande i längden. |
|
| hehe...tack mycket bra svar, det har du faktiskt rätt i. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.