|
|
|
|---|---|
|
Hur vanligt är det? Schnitzer 300hk/0.00bar | |
| Inte sådär jättevanligt, men grymt snyggt är det. Mycket snyggare än de vanliga stolarna. | |
|
Är det någon som vet hur mycket man får betala för 2 st sportstolar till E32:an som har memory och värme? I svart skinn. //Schnitzer |
|
|
Jo har svart sportskinn i min...och är jävligt nöjd Schnitzer 300hk/0.00bar |
|
| på min extra utrustningslista från fabrik står det ortopedische bla bla... men vaffan e ortopediskt med det?? såvitt jag vet så e det sportstolar. nån som vet? | |
|
Jag har inte riktigt heller förstått det, men jag tror att de menar originalsätterna faktiskt. //Schnitzer |
|
|
Sportstolar + värme + memory (inkl. baksäte) brukar ligga runt 8-10000. Tyvärr... Det ortopediska i de vanliga är kanske det ställbara svankstödet? // CliFF [ Länk ] < Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain > |
|
|
Det kan nog stämma. //Schnitzer |
|
|
Nja.. memory bör inte fördyra det SÅ mycket och är det inte fördraget KAN det vara lite strul med stolar som har minne. Letar du lite hittar du det billigare än 10.000 iallafall. Jag köpte min svarta sportinredning med värme (kanonskick) för 4000:- Visst ringer du bara skrotar så stiger priset men leta privata säljare. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.