|
|
|
|---|---|
|
Tror ni denna är värd det begärda priset, vågar man köpa en långmilare, blir den svårsåld senare? Länk | |
|
Ser nu att den haft sju ägare sen importen 2009-04-30, det är ju ganska många på två år... Lite som denna 530, har haft fyra ägare sedan importen 2010-07-23 Länk |
|
|
Någon som känner till firman Lindgren & Eklunds Bilar HB ? Tyckte dom var så otrevliga när jag hade kontakt med dom... Mvh Ubbe |
|
| Jag kan inte förstå hur man vågar köpa en bil som gått 30.000mil. | |
|
Min 518 E34 -95:a hade gått 58000 mil. Den var den bästa bil jag har haft. Bara gick o gick. Rosten hade tyvärr tagit skärmkanter osv men under var den fortfarande som ny. 30000 mil på en bil i dag är inga som helsta problem så länge det e servat och skött. |
|
| Den 29000 milaren har iallafall en hyfsat känd tidigare ägare.. ( ägt den via 2 bolag + privat ) Länk | |
| 29k mil är inget. =) | |
|
Tror More är ironisk eller ? Persbrant tycks ha ägt ett antal BMW:n Kollar man bilpriser.se så säger de 118tkr från firma och 100tkr privat så den tycks ju vara ganska rätt prissatt. Tycker ni att 100tkr är ett skambud ? Mvh Ubbe |
|
| Nej, testa. En bil för de pengarna och med de milen är inte lättsåld. | |
|
Men det finns ju en hel del nästan likadana som gått under 20 000 mil för nästan samma pengar...denna blir inte lätt att sälja den dagen den gått över 30 000 mil... Missförstå mig nu inte men bilen kan vara hur fin, välutrustad, bra osv....men någon "oj-vad-bra-affär-du gjort" är det i alla fall inte... Frasse |
|
|
Jo det var det jag testade, att bjuda 100tkr vid direkt köp utan inbyte. Men de svarade GLÖM DET! Och en massa andra spydigheter som jag tycker en seriös bilfirma inte skulle kläcka ur sig. Ja 30 000 mil blir ju som en magisk gräns och den faller i värde ännu mer. Men jag hade tänkt importera bilen till Finland och eftersom den gått så långt så blir skatten mindre så därför är den lite intressant. Kanske hade försökt sälja den vidare då innan den slår över 30tmil. Mvh Ubbe |
|
|
Annars har jag endast hittat dessa två jag länkat till under 150tkr. Länka gärna till en E61 diesel M-sport som gått under 20tmil som de begär under 140tkr för. Mvh Ubbe |
|
|
Dessa är ju i närheten: Länk Länk |
|
Verdi |
Ja, den blir "svårsåld" när du ska sälja den. Den är redan svårsåld. Därför den är så billig. Men i min värld är väl inte 30k nån särskild gräns. Milen spelar väl mindre och mindre roll för priset ju längre den gått? Betydligt värre tapp vid 10k mil och 20k mil skulle jag tro... |
|
Den tycks vara svårsåld, och de har nu haft 106tkr som pris ett tag Länk |
|
| Bjud 85 och kolla om de är lika spydiga denna gång. :) | |
|
Nu finns den hos Linus bil: Länk Såg även denna hos Linus bil: Länk är det inte ganska bra pris för en F11 ? Mvh Ubbe |
|
|
Med tanke på deras rykte så spelar det nog ingen roll hur bra pris det är på deras bilar, skulle inte våga köpa bil av de ändå! Alpina B8 Länk |
|
|
Det är sant och man vill ju inte understöda en sådan firma. Undrar om Linus bil och Lindgren & Eklunds Bilar HB har något gemensamt, samma personer som är inblandade ? Mvh Ubbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.