|
|
|
|---|---|
Kenta97 |
Min taklucka på min E36 coupe´ -93, ligger ca. 3 mm för lågt i bakkanten. Är det nån som vet hur man justerar in den. M.v.h. Kenta97 Kenta97 |
|
Hej, Testa att öppna luckan helt. Längst bak finns det det på varje sida en liten ramp som luckan glider på. Den ska du kunna höja och sänka. MVH |
|
|
Jag passar på att låna den här tråden... Är det någon annan som har strul med EL-takluckan? Min går inte tillbaka till stängt läge vid komfortstängning. Om jag har den helt öppen och trycker knappen framåt snabbt en gång går takluckan igen och upp i stängt läge, där hissar den sig upp&ner i bak-kant ett antal gånger för att sluta i "ner-läge" och backa upp så att det blir en springa i framkant på 5 cm. Någon som haft samma strul OCH fixat det? Jag har en E46 Mvh / Micke R |
|
Kenta97 |
Visst glider den på en ramp, men det finns ingen synlig justeringsskruv el. dylikt. Kenta97 |
|
Hur funkar detta egentligen? Min lucka doppar oxå lite i bakkant (320i -92). Börjar bli less på vinandet. Micke |
|
|
Är det verkligen ingen som har justerat detta??? Micke |
|
|
Hallå....Haaallåååå....Finns det någon här?? Vore fint med lite heta tips... Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.