AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.500

Medveten slackt av fina 80 och 90 tals klassiker!

ni
40
nino2
330i -2005
En tår i ögat varje gång jag läser turbo konverterad, rensad på inredning, stylad, lexus lampor bak, rallystolar, kjol paket special special mm.

Inget emot eftermarknads prylar, men det finns gränser.

Bevara dessa Klassiker!

Nino2
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
OK, ska meddela intresseklubben.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Alla har inte samma tycke och smak, så är det bara! Tur är väl det på sitt sätt. Hur kul skulle det vara om alla bilar så likadana ut?!
Om det nu handlar om "en riktigt klassiker" tror jag dom flesta sparar unika detaljer så man kan återställa det mesta till original om man så vill.
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Orginalskick --> Bruksskick --> "Styling" av yngre, oftast rurala förmågor --> skattebefriad pilsnerbrux --> återuppståndelse som "klassiker"

Det är väl de gängse åldersstadierna för bilar i allmänhet? :-)
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
"lexuslysen" och otaliga varianter på ruskigt fula framstrålkastare och bakljus är enligt mig det absolut mest prisvärda sättet att få en bil att se riktigt riktigt billig och ful ut! Det räcker gott att bara byta dessa för att helt förstöra utseendet.
Visa användare
60
jacktharippares
E34 525iA -93
e60 525ia - 06
håller med nino2,, jag är själv 19 men jag hatar när kompisar eller andra ungdomar gör om riktigt fina exemplar till något som liknar en riskokare eller river ut inredning, en bil som praktiskt taget redan är borta är bmw e30 325,, alla dessa har blivit omgjorda till drifting bilar eller turbobilar.

ingen styling ska på min e34 iaf! om det nu inte är orginal saker
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.