|
|
|
|---|---|
|
Länk Ska åka och titta på denna bilen, tänkte se vad ni tycker? eller något speciellt jag ska tänka på, titta efter? Tack på förhand:) | |
|
Jag tycker den ser riktigt trevlig ut och har "rätt" utrusning. Om du tycker priset är ok,är det bara att handla. //Marin |
|
|
Kolla bara att det verkligen är skinn och inte konstlädret Sensatech ------- //Lövet |
|
|
Ja, jag satt och tänkte om priset är rätt... tycker ni den är värd dom pengarna? klart man kan pruta lite men ändå inte hur mycket som helt, på bilderna så ser den ju helt klart ut och vara välvårdad och dylikt. |
|
| vet någon hur mycket denna dricker btw? | |
| räkna med 0,6L/mil. | |
|
Regnumret är lite bögigt ;) |
|
Verdi |
Verkar lite dyr? Jag skulle kolla på en -08 med nya motorn. Billigare skatt, högre effekt, lägre förbrukning... Om man ger 140 eller 170 spelar väl inte så stor roll? Länk Sålde min 320d -08 som gått 9300 mil för 175' i fredags. Tycker den var finare än den i din länk. Dock bara halvskinn, men med snygga 18" originalfälgar, M-sportratt, slipade alulister osv som gör att helhetsintrycket blir lite mer sobert än beige + trä (även om vissa gillar det också såklart). |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.