|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Har tänkt att byta ut ändrören på bilen, som i dagsläget är skit tråkigt. vad tycker ni att jag skall ha, kromade eller svart ändrör. En Oval, eller dubbla. bild på bilen, Länk Mvh Kevin | |
|
Silverlackad original-pipa tycker jag är snyggast. |
|
|
jag har ju ett utblås skall jag la dubbla som 325:a? Mvh Kevin |
|
| tycker enkla dubbla är snyggast.. ska ej vara för stora utan sådär precis lagom så som 325 och 330 har (om jag inte minns fel) | |
|
Personligen tycker jag att BMW:s originaltillbehör i blank-krom är precis lagom. Bara att trycka dit på avgaspipan dessutom.... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tack för all tips. Men hur stort har en 325 utblås? 2,5 eller 3 tum? Mvh Kevin |
|
|
AC Schnitzer slutrör! Dyrt men det finaste man kan ha på en bmw! BMW CS #07491 |
|
Verdi |
Dubbla rör är ju för 6-cylindriga versioner. Satsa på ett snyggt enkelrör istället. (om du nu inte vill "dekaltrimma" bilen förstås...) Gärna det kromade originalröret. |
|
Jag tror att det blir dessa Länk Vad tycks? Mvh Kevin |
|
Verdi |
Snyggt! |
|
Säger som Beolab Ac Schnitzer blir grymt snyggt och det håller. Här har du en länk till FMW-Tuning har handlat där flertalet gånger och fungerat kanon:) är bra priser också du kan ju jämföra med ACL Brorsons priser så kommer du få en trevlig överraskning:) FMW-Tuning: Länk When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Hej, Vill också byta ändröret på min 320d e90, har inte kollat jättenoga sådär men hur får man av originaländröret (ovala)? Är det bara en skruv som på de flesta eller sitter den fast på annat vis? Tacksam för svar! |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Angående ett kromat originaländrör, vad kostar det? Har Schmiedmann någo iknde s ntebver svetsas? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.