|
|
|
|---|---|
|
tänkte går det att använda en e30 323 topp på en e30 320 motor? skulle behöva veta omgående tack på förhand Mvh David | |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Om det är bråttom med svaret så rekommenderar jag att du söker bland tidigare inlägg. Det har diskuterats tidigare (fast oftast att sätta en M20B20 topp på ett M20B25 block pga bristen på M20B25 toppar). Men här hittar du lite info Länk Om jag minns rätt så är 323 och 320 topparna väldigt lika. |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Ooops, jag verkade vara närmare sanningen än vad jag trodde... Slog upp min 323i E30 i ETK och toppen (11 1 21 277 753) Länk Gjorde sedan en korsreferens och det visar sig att exakt samma topp (exakt samma reservdelsnummer) även satt på 320i modellerna Länk Alla vill ju såklart ha svar direkt, det är tokbråttom och panik (vilket jag känner igen - har själv varit i den situationen). Men det är ju trots allt ett forum där man diskuterar olika frågor och ofta problemställningar, fast oftast brukar det finnas någon med svaret - men det kan ta 1 min, 1 tim, 1 dag eller 1 vecka - man får helt enkelt ta det som det kommer :-) |
| okej får kika där tack så mkt=) | |
|
där ja hann svara innan de andra av dina inlägg kom men de är ju bra , de är en polare som behövde vet han topp är kass o har ingen bilen nu tack ännu en gång |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.