|
|
|
|---|---|
| Jag blev av med mina M6 19" fälgar i Fredagskväll i GBG. Dom har ett skrapmärke på vänster bak annars helt felfria. Borstade silver med antracit innuti. Med Falken FK 452 med 19x8.5 ET38 235/35/19 fram och 19x9.5 ET43 265/30/19 bak. Om någon ser hör något ? | |
|
Vart i Gbg stals fälgarna? BMW CS #5139 |
|
| Burgårdens parkeringshus under jord. | |
|
Nu verkar inte däckdimensionerna stämma men det är lite väl märkligt ändå att just ett par 19" M6 fälgar dyker upp i Göteborg runt samma tid som dina blev stulna??? Endast ett lite märke på en fälg också. Kan däcken vara bytta för att lättare sälja dem? Länk |
|
|
Med tanke på att han skriver att dom passar 5/6/7-serien så bör det vara ett helt annat ET på dom än de som blev stulna. De stulna fälgarna går inte att montera på en E60. Sen är ju frågan om de som är i annonsen är original? Han skriver att dom suttit på en M5 -06 men priset är extremt lågt för en uppsättning original. ___ //Ulf |
|
|
Enkelt ätt skriva att fälgarna passar alla serier för att få fler spekulanter, när sedan personen som köper fälgarna inser att de inte passar har säljaren redan gått under jorden,,absolut värt att kolla upp dessa fälgar, du hade ju lite skrap så det är väl bara att åka och kolla och jämföra! Byta däck är.nog ganska vanligt för att förvilla! Tycker också 7000 är för billigt |
|
| Som sagt dimensionen på däcken stämmer inte, och jag kan inte se om det sitter Falken däck på. Dessutom är det som programmer säger, mina däck passar inte E60 och tvärtom. | |
| Och om bilden på E60 något samband med däcken, så borde M6 vara "Miro" kopior som är vanliga i USA (se dekal på bil) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.