|
|
|
|---|---|
|
318i Touring 04 mblå, 12500 mil ? helt fel fri och välskött, har satt ut den för 89000 med blocket garantin, jag vet att priset är lite högt men utrymme för pris förslag finns. första gången jag säljer en bil privat. Tacksam för pris ideer. | |
|
Hej Ta nu inte illa upp men inte ens bilfirmor försöker sälja för 89 000.... Sänk priset sisådär 15-20000 så tror åtminstone jag att du kan sälja den till rätt köpare. Lycka till Frasse |
|
| 59000 kr? | |
|
Billigaste -04an: Länk Samma mil men äldre: Länk Väldigt motsvarande: Länk ------- //Lövet |
|
|
Tack för era svar, Länk denna för 74 000 var närmast tror jag, denna är min, får nog ändra om annonsen lite också Länk |
|
|
Din bil är inte ens en 04a om man kollar lite närmare, Den för 74,000 är ju en riktig 04 modell. |
|
|
Jodå, den är tillverkad i september och tillhör modellår 2004 enligt BMWs sätt att räkna. ------- //Lövet |
|
| Uttagen 2003/09, men tillverkad? UHK850 har väl inga garantier kvar att åberopa? | |
|
UHK850/PD41715 Tillverkad juni-03 = modellår 2003. Inte så kul med det felet... Stephan |
|
| Åk runt till några BMW handlare och fråga vad du får i inbyte. Lägg sedan på ca. 10000:- Det har funkat för mig ett par gånger. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.