AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
451

Carfashion....allvarligt vad håller dom på med?

Er
25
Eriksson
525i -89
Jag måste säga att servicen på det norrländska företaget Carfashion är fruktansvärt bra. Jag köpte min första BMW från tyskland genom dem nu i våras och fick en på tok för bra bil till ett alldeles för billigt pris. Om den sen behöver servas är det inget problem. Jag ringer bara ovan nämnda firma och vips får jag hjälp med att införskaffa olja m.m. Nu när jag beställt sänkningsfjädrar och nya dämpare till bilen så ordnar givetvis grabbarna ett bra pris och grejorna ligger vid dörren innan man ens hunnit lägga på luren.

Jag tycker inte om det här. Det är alldeles för trevligt. Jag trodde nästan det var en regel att alla som handlade med BMW och produkter till dessa ska ha en nedlåtande och arrogant attityd. Inte den trevliga hjälpsamma som man möter hos Carfashion.

Skärpning grabbar!

/Magnus
Visa användare
455
robban
325Turbo - 94
//M3 E46-03 (1:72)
Kan bara säja att jag instämmer med dig helt och fullt bättre service får man leta efter....till skillnad från "vissa" andra firmor (läs tyska bilstyling)suck!!
mvh/Robban
mi
239
mikebike
Z3 2,8 -99 Roadster
Hur kommer man i kontakt med Carfashion? Hemsida?
Er
25
Eriksson
525i -89
www.carfashion.nu
Jag måste hålla med alla inlägg här:
Prata med dom Kinnekulle (en dag på racingbanan),
vi hann inte prata färdigt på träffen så dom tog vägen förbi hemma så vi kunde snacka färdigt.
Vilket annat företag har en sådan sevice???
Carfasion rules!!!!!

BM
511
BMW-Danne
BMW 530d -02
JAPP, killarna är helt fntastiska, hade en prisförfrågan från några polare på säkert 35saker (som inte dom alls har i sortimentet) o 4dar senare så hade jag mail med pris på så gott som allt!!
det kallar jag service, trots att dom själva skriver i mailen att dom tyvärr inte kan vara billigast på allt för att det inte är märken som dom vanligen säljer, så bemödar dom sig o kolla upp osv.

JÄKLIGT bra service, o väldigt bra priser på många saker (tex sänksatser, väghållningskit, plastprylar)

mvh Danne
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.