|
|
|
|---|---|
| har en e46, ingenstans att sätta en burk eller flaska i... finns det något att köpa/byta mittkonsoll eller.... någon som vet... | |
| När jag hade E46 förra året såg jag en burkhållare hos min BMW-åf. Du tar loss facket mellan stolarna och får 2 burkhållare i stället. | |
|
Tjena! Japp, köpte det till vår E46. Kostade runt femhundringen då, man ersätter, som jopp säger, mittfacket med två mugghållare. Allt är fäst med snäppfästen så det är bara att dra loss och trycka dit det nya. Finns hos BMW. /Wiberg |
|
| någon som har artikelnr. på den? | |
|
Burkhållaren ska vara 51168217953. Sedan behöver du något för att fylla ut luckan som blir bakom. Verkar finnas kassetthållare eller myntfack att välja på. Se Länk Så här ser det ut i bilen: Länk |
|
| tack för hjälpen! | |
|
Finns komplett med förvaringslåda och myntfack på eBay för ca 50 eur |
|
|
500 pix för att ställa en mugg? Jag brukar ställa min i facket... Surf Or Die!!! |
|
| såg att schmidemann hade för runt 450pix så det får bli därifrån! | |
|
Har sett här på AP en tråd med burk/mugg-hållare som sätts vid dörrfacken. Annars kan man väl skära till av en gummiklack till herrsko så det blir stopp att en burk inte glider omkring. |
|
|
Rekommenderar varmt att bevaka returbilen.se =) Läser felkoder med Carsoft i Stockholmsområdet, pm:a. |
|
|
Sök på ebay.de o skriv e46 dosenhalter så finns den för 300:- inkl frakt.. mvh Lelle |
|
| Bara jag som inte dricker kladdig läsk eller äter mat i bilen?? :S | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.