|
|
|
|---|---|
![]() 259 Saab 9-3 99 Coupé Manuell
Saab 9000 93 Aero Manuel Saab 900 97 Manuel Volvo V90 18 Automat Peugeout 107 Manuel Nissan Leaf Elbil 18 |
Hittade något på tradera, men vet inte om det är någon kvalité eller ej på dessa? Eller ska man köpa från BMW och om någon vet vad dessa kostar Isåfall? / David |
|
Jag har köpt från Ebay.co.uk och dom håller utmärkt kvalitet. Det är förmodligen samma på Tradera, fast mycket dyrare. Av nån anledning så tycks priserna på sånt här dubblas eller tredubblas så fort varan säljs på Blocket eller Tradera. Köp dom här i stället, mycket billigare.: Länk Om det är samma knappar jag såg på Tradera som du hittat, så observera att dom skickas från Asien och det kan ta en månad. Dom på Ebay skickas från England och det brukar bara ta några dagar att få prylarna därifrån. |
|
Saab 9000 93 Aero Manuel Saab 900 97 Manuel Volvo V90 18 Automat Peugeout 107 Manuel Nissan Leaf Elbil 18 |
Japp dom skulle skickas från Asien ja och det skulle ta en jäkla tid så kände inte riktigt att de va något att hänga i granen! Ska kika på ebay där istället! Tack Peter! / David |
| köpte mina på ebay fick dom på 4 dagar är det någon som bytt och kan skriva ahur man gör | |
Pratade med BMW idag, dom skulle ha 1700 spänn för en helt ny komplett dosa hehe, dom sa att det defenitivt inte gick att byta bara gummi knapparna :) Märkligt... / David |
|
jag fick tag på en sats med gummin+batteri+(plastbrickan med kontaktytan?) på tyska e-bay,blev som ny,reagerade direkt när man rtycker på knappen. det är dara att peta(liten mejsel/kniv) och dra av gummit försikigt det sitter som ett hålnät runt kanten på hålen som kan lossna om man drar hårt som håller det nya gummit på plats så det ligger jämns med plastpkåpan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.