|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Bilen har stått i några veckor ny, och har kopplat in ljud i bilen så man har satt på och stängt av tändningen x antal gånger! Men nu idag såg jag att ena lyset inte lyfter upp sig som det ska? det står neråt medans det andra ställer sig som det ska va, och det svarar inte när man vrider på nivå reglaget, utan bara det högra. Vad kan va felet? är det dyrt? | |
Roffa1 |
Om du använt tändningen för att lyssna på stereon i samband med bilstereo installationen så kan ju batteriet ha laddat ur. Tycker du ska testa med att först försöka ladda upp batteriet med en extern laddare. Låt batteriladdaren vara ansluten minst 12 timmar. Kontrollera så att slutstegen ej drar tjuvström, detta är tyvärr mkt vanligt förekommande. |
| Jag har kört med bilen efter installation av ljudet, den startade direkt. så borde ju inte va batteriet? Någon annan som vet va det kan vara`? Dom drivs på något motor läste jag någon stans, men fick inte svar på hur man fixade det.. | |
| Pinnarna inuti strålkastarna som används för att reglera höjden har gått sönder. När dessa går av ramlar höjdjusteringen ner i botten vilket gör att det lyser rakt ner i marken. Du får plocka isär strålkastaren och byta dessa, om de finns som reservdel vs. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.