|
|
|
|---|---|
|
Någon som känner till firman Dynasty AB och ev. har handlat där? Länk /Anders | |
|
De aktiverade dieselvärmaren till min Q7:a i somras, så jag träffade honom då - vet ej om det är en enmansfirma, verkade så; en kille o ett garage. Trevlig prick, även om han hade världens lättaste uppgift just denna gången.....han lovade skicka kvitto, kom aldrig trots påminnelse från min sida. Han körde en stylad A2:a :) |
|
| Tack Sani. Då har jag koll på vad det är för "typ" :) | |
|
Acey, jag har heller inte hört något. Minns jag mailade då och frågade om Hartgefälgar men fick aldrig något svar precis som Sani skriver om kvittot. Är han inte mera intresserad av att sälja så avstår jag och letar annan leverantör istället. /Anders |
|
| Jo. Och om han kan göra profit på fälgarna, lär de finnas billigare någon annanstans..? ;) | |
|
Jo men tala gärna om var? Jag gillar Hartge :-) /Anders |
|
|
Vet ej, tyvärr...det är ju möjligt att han är ÅF för dem här, men jag har svårt att tro det då volymerna inte torde vara så höga. Kolla in de här sjuka fälgarna: Länk Tvåekrade var nytt för mig.. :) |
|
| Schysst kille, monterade navi i min väns audi a4 b7. | |
|
Med känsla: Jag får köpa Hartge direkt från Hartge Gmbh i Tyskland. Marginalerna är kass på Hartge produkter. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Vad får du betala när du köper direkt? /Anders |
|
|
-20% om man pressar dem. Annars 15%. Har de mycket över på lager eller om de har kampanj på nåt så kan man få lite bättre. Men några 50% har det aldrig varit i närheten av för mig. Spelar ingen roll om det är utgående grejer heller. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.