|
|
|
|---|---|
|
hej undrar om någon vet om det går att installera usb anslutning till min bil. är en 530d 2006 med professional logic 7 stereo. Skulle vara grymt att ansluta mobilen och köra spotify eller liknade till stereon i bilen. någon som har en aning? mvh daniel | |
| Gurkan28: Detta är inget direkt svar på din fråga, men för att spela upp musik från Spotify duger AUX-anslutningen utmärkt. USB tillåter ändå inte byte av låt i Spotify. | |
|
Jag läste på i ämnet när jag precis köpt min bil. Har för mig att det skulle gå enklast om du hade fördraget för en cd-växlare. Sen kommer du säkert få göra en programmering på BMW för att få allt att lira. Det slutade med att jag har börjat köpa CD-skivor igen, rätt trevligt faktiskt att lyssna igenom en hel skiva. Här kommer två länkar: Länk Länk |
|
|
Hej. Tack "chris87" för förtydligandet. Menade nog en aux ingång inte usb. Nån som vet om det funkar att få till en sådan på e60? Mbh daniel |
|
|
När funderade på E60 så var det givet att jag skulle montera in BMWs egna ACM (Accessory Control Module) med tillhörande USB-adapter. Finns flera trådar här och på Bimmerfest.com som har info om det. |
|
|
För att eftermontera ACM: 65 50 0 441 372 Pris: 5900:- 65 12 0 153 502 Pris: 640:- Priserna är från 2009 så de är nog inte så aktuella. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.