AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
616

Individual BMW M5 E39

Färg Tannengrün" med inredning "Champagner".

Individual trä också. Tycker det var en stilfull kombination.

Länk
Inte dålig men fult med kromlisten på bakluckan!
Vill ha! =))

/Manray/
Just det, såg inte det! Måste jag kommetnera. Ja den passar inte riktigt! Verkligen itne på en M5. Iofs har den ju kromlister istället för shadowline, passar rätt bra på denna färgkombination.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Håller med kromlist på bakluckan skumt.

Annars så säger man helt okej men kanske inte något jag personligen skulle beställa. Men fulare individual bilar har man ju sett :)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tycker för övrigt det är tråkigt när trät har en plastbelägning på. Säkert något med livsläng att göra men vore mycket snyggare att bara mattlacka det så man verkligen ser att det är massivt trä. Annars ser det ut som vilken träsats som helst köpt på typ biltema (om ni förstår vad jag menar).
redestad
Oj Oj... Vackert! Är mycket svag för skinn och detta är ju en formlig Lederfestival, helt underbart. Min M3a har också skinn på mittkonsoll, hela dörrsidorna och underdelen av instrumentpanelen samt handskfacket. Måste var någon Individual beställning, grått och svart, jättesnyggt om jag får säga det själv, bidrog starkt till att jag slog till.

Alla dessa sömmar är ju bara för bra, saknar överdelen på panelen som M5an här har, skulle vara snyggt. Går det att eftermontera tro?

Vet någon förresten om det går att få så här mycket skinn till nya M3an? Går det kanske att Individualbeställa till alla modeller? Har någon en länk där man kan studera Individualprogrammet?, har inte kunnat hitta någon på BMWs sidor.

Hälsningar

Redestad

Redestad,

du har Volleder til din M3. Det är mkt fint och är läder det u beskriver. Den "sjukaste" E36 inredningen jag sett i verkligheten är denna:

Länk

Var mkt mkt läder där men ej på insturmentpanelen. Alpina har det på några av B8, det ser grymt ut!

Jag är också svag för sömmar, det ska vara överallt :)

Nya M3 kan man nog inte beställa lika mkt men Individual går det ju alltid.

bmw.com har en Individualdel där man kan konfigurera bilen. Smaskens :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.