|
|
|
|---|---|
|
tjenare ! som sagt jag har lite funderingar om den manuella växellådan till 330d 231hk varianten. vad är den max specad till ? för jag är en sån som inte brukar åka original så det är bra om man kan chippa å byta system å sånt utan att behöva byta v-låda osv. bilen har ju 500nm original och med chip från vtech kan man få ut 650 håller lådan för det? :) | |
|
Vet du beteckningen på lådan så heter den vad den tål i Nm.. Kolla på www.realoem.com |
|
|
Glöm vad jag skrev det verkar inte stämma på aut. Finns en tråd där det sas att det var så. då skall min låda tåla 530Nm. |
|
|
Edit funktion tack. Du verkar ha samma låda som min 335:a... Men då verkar det konstigt att den bara tål 530 Nm om du har 500Nm standard.. |
|
| Clubsport: Det är egentligen inte alls konstigt. Den klarar ju bilens effekt och är det minsta möjliga alternativet för just den motorn vilket är vad biltillverkare vanligast satsar på. | |
|
det är ingen som vet helt säkert för det håller nog inte med 650nm då... blir ju säkert mer med en ny down pipe utan kat också... :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.