|
|
|
|---|---|
|
min radio dör hela tiden säkringarna är hela men rätt som det är funarden igen vad är fel?? | |
| Har precis samma problem som du har/hade. Har du hittat problemet? | |
|
Hej Även jag har problem, efter jag satt på radion/cd så efter ca 30 min så släcks den... Sätter på igen o samma problem uppstår igen!! Är den tidsinställd på ngt sätt? I så fall hur får man bort den? |
|
| Jag har upplevt detta när jag haft dåliga versioner av operativsystemet i datorn till navi osv. Nu vet jag inte om ni har navi i era bilar men en teori iaf. | |
| Ingen navi i min bil. | |
| Har ni HK i era bilar kan ju vara slutsteget som felar??? | |
| Jag har en slutsteg monterad i reservbaljan, köpte den så. | |
|
Tjena! Har någon löst detta på 9 år? :) Har en e46 330 cab som stereon dör i efter typ 20 minuter! Har testat att byta till en annan likadan radiodel men felet kvarstår! Innan jag bytte till org. stereo i bilen så att det en "vanlig" stereo i och då fanns ej problemet! Mvh Robban |
|
|
Det kan vara lödningar som har spruckit i radioboxen som sitter monterad i bagaget. På min tidigare 330 som hade stora navigatorn och HK ljud satt det en radiomodul på vänstersidan i bagaget. Har för mig att det var 4 eller 5 punkter som behövdes lödas om så funkade allt igen. Mins inte vad modulen heter men googla man på lödning radio bmw e46 så kommer du hitta en instruktion. |
|
|
Tjena! Ok! Min har varken nav eller HK men kanske kan vara samma fel ändå! Ska goggla lite får se! Tack för svar! /Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.