|
|
|
|---|---|
|
Jag har alldrig haft i min ego någon bakhjulsdriven bil och anledningen att jag skriver här är att jag vill ha några tips om vad jag ska tänka på. En tills nu audiägare. | |
|
inte så mkt. bara att inte gasa så mkt när du svänger när det är halt ; ) såvida du inte vill sladda. ps du har köpt en riktigt bra bil ; ) JE |
|
|
Det kan ibland vara svårt att avstå litte godis. An nescis,mi fili,quantila prudentia mundus regatur! |
|
| Grattis. Det är inte mycket o tänka på. Ta det lugnt när det är halt o håll koll på hastighetsmätare så du itne kör för fort för ibland märker man inte hur fort man kör. | |
|
Grattis till trevligt bilval! Om du vill ha ett bra lackskydd kan du vända dig till BVS i Linköping, de är duktiga. När det gäller tillbehör och verkstadskontakt är Erik på Hackefors Bil duktig. Kör så det ryker. Om du tittar under forumdelen "träffar och sammankomster" är det en trevlig runda som heter Vättern Runt nu i helgen. Du är välkommen att delta i valfri del om du känner för att träffa likasinnade. Mvh Asken |
|
|
Oj, vad trevligt. Få se om jag hinner. Förresten tycker att BVS är ett bättre val före M.A.P. bilvård An nescis,mi fili,quantila prudentia mundus regatur! |
|
Verdi |
Grattis! (fast det heter väl inte tiptronic på en BMW? ;-)) |
|
Grattis till ett mkt bra bil. Hoppas du där många trevliga mil bakom ratten. Vad du ska tänka på... som de tidigare skrivits, ta de lite försiktigt med gasen när de är halt men även när de är torrt för de är lätt att köra för fort. ;-) |
|
|
Det har Verdi rätt i, det är väl STEPTRONIC, men det är fortfarande audis språk jag har i huvudet. Vilken Mack tankar ni diesel eller det spelar ingen roll. Jag måste bara säga : Kvalitetmäsigt är Bmw bättre än sista audi modellen(A4). Den här motorn är fantastiskt, stark, mycket bra drag, automaten funkar perfekt, Det är bara lovord från min sida trots att det är min första diesel. An nescis,mi fili,quantila prudentia mundus regatur! |
|
| Grattis till nya bilen. Jag är på min tredje BMW-diesel med automatlåda och är helnöjd. Tankar på PREEM. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.