|
|
|
|---|---|
|
Hade ett mysterium nyligen, en sugpropp till ett solskydd som monterades på bakre fönstret hade försvunnit. Det var ett mysterium ända tills frun satt där bak och noterade att det andra solskyddets sugpropp försvann ner i dörren när jag hissade ner fönstret som det var monterat på. Tyvärr följde inte sugproppen med upp igen. Innan jag ger mig på ståltråd för att fiska upp sugpropparna, är det nån annan som har erfarenhet av samma sak och vill dela med sig om hur de gjorde? =) | |
|
Är nog lättare att plocka av dörr sidan och ta dem inifrån. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
| Nej tack... | |
|
Inte lösning men förhindra det framöver genom att avaktivera fönstermanövreringen bak med "barnsäker-knappen" så alla rutorn styrs från förarplats. Jag skulle nog också säga dörrsida - den hårda delen av dörrsidan sitter bara med skruvar och stift på e36 och e46 och antar detsamma för e91 - däremot sitter fuktspärren rejält fast och den hade jag unvikit att lossa om möjligt. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.