AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.929

Nya 3-serie ser ni här.

Sida 1 av 2
mkk230
Här kom den efterlängtande bilderna på nya 3-serien.
Titta & njut

Länk
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
Tack gör detta mkk230, nya 3.an ser väldigt trevlig ut!
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Nämen, en bil som ser exakt likadan ut som F1 och F10. Och så klagar folk på att Audi har ett likartat modellprogram :P

-------
//Lövet
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Håller med lövet 100%. Kunde de inte valt liiite mer divergerande design?
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
Hehe, håller med om att det är klart likartad design. Men och andra sidan har jag också föreställt mig att en F10 i lite tightare outfit vore den ultimata bilen.
Visa användare
78
nsa
MR2 SW20 -93
330d Touring M-tech -03
heeh, precis som en f10 fast i mindre skala, till och med jag som kan mycket om olika bilmodeller kommer ha svårt att se skillnad på längre avstånd :)

Kör miljövänligt - kör BMW diesel!!!
ha
395
haknil
330 Xi 02
Finns det bara "flygbilder"?

Räcker det inte med en tråd om F30?
Tycker faktiskt den verkar lovande. Klart lyft jmf med e90 som jag aldrig gillade (faceliften var dock bättre). Hoppas kvalitekänslan blir på topp också, kanonbil isf!
ser riktigt bra ut..bra proportioner :D
Visa användare
4.004
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Det som förvånar mig mest är att det inte är bmw_jerry som kom medinformationen :) han brukar va den nyhets källan när det gäller nya bilar/spionbilder osv
mvh
catch_me: haha :P , jag var bortrest och kom hem idag.. det är därför hehe
Visa användare
4.004
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Ha ha där ser man... Det var nåt som inte stämde du var bort rest alltså..
Där kom den! Första sågningen av en kille med en riktigt het BMW...
Har väntat på den nämligen!
Visa användare
1.589
bag
BMW CS #08225

E36 316i Compact -99
E34 520i Touring -94
E46 320iM STCC Edition Sedan -04
okej. bara för att inte jag har massa pengar på banken iochmed att jag är fattig student så har jag inte rätt till en åsikt? den kan säkert bli snygg men det känns väldigt safe. dock bättre såhär än att de gör ett missfoster som nya ettan.

BMW - Allt annat orsakar illamående.
bag:
Bli inte så sur, det skrevs med glimten i ögat. Det kommer alltid nån som sågar en ny BMW modell och oftast så har dom en äldre billig bil. Det är kul inget annat.
Visa användare
1.589
bag
BMW CS #08225

E36 316i Compact -99
E34 520i Touring -94
E46 320iM STCC Edition Sedan -04
okej men jag förstår inte varför det har någon betydelse? och det är väldigt märkligt att det isåfall bara är de som har en äldre billig bmw som gör sådana uttalanden? eller är det kanske så att de bara har "vettig" smak oavsett plånbok? men jag menar jag gillar ju många nya modeller också så jag dissar och hissar gammalt som nytt.

BMW - Allt annat orsakar illamående.
bag:
Jag har varit på det här forumet i 6-7 år och det slår aldrig fel. 90-95% är positiv när det släpps bilder på en kommande modell sen kommer det alltid in några personer och sågar modellen jämns med fotknölarna och dom har alltid en gammal bil med något mindre motor. Jag tycker att just den företeelsen är kul.
Jag gissar sig till att det handlar om avundsjuka kombinerat med en viss känsla av konservatism parat med det var bättre förr.
Märk väl jag kritiserar inte dig som person jag noterar företeelsen i sig.
Nja håller inte riktigt med dig Clubsport, kika tex in (vilket jag vet att du gjort redan) på diskussionen kring nya 1an, stämmer knappast in i din tes. :)

"90-95% är positiv när det släpps bilder på en kommande modell sen kommer det alltid in några personer och sågar modellen jämns med fotknölarna och dom har alltid en gammal bil med något mindre motor. Jag tycker att just den företeelsen är kul"

Tycker heller inte att exempelvis Lövets och qsacages kommentarer är mer positiva än Bags nyligen... Aja kanske inte den viktigaste diskussionen.

OnTopic: tycker grundkonceptet ser bra ut. Visst hade man kunnat hoppas på lite mer spännande design men jag tar hellre hyfsat snygga modeller som liknar varandra än direkt fula, "spännande" alternativ.
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Clubsport> Och vissa är 3-seriekramare in absurdum! ;)
Keiser:
Jag menade utan att skriva det allmänt snygga modeller.
F20 ingår som sagt inte där, där jag själv tycker att den är fruktansvärt ful i samma nivå som valfri Nissan, KIA, Ssang yong eller vad heter...
Jag grundar mina påståenden på F90 pre och facelift. E 60, F10 och båda generationer Z4.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.